pondělí 11. prosince 2023

Recenze: První krev

Můj názor

Krásný lesbický seriál o upírce a lovkyni. Vždy mě zajímala taková představa, spíš její provedení a ejhle vznikl takový seriál. Kupodivu je poměrně dobře zpracovaný a dost mě překvapil, je to příjemné dílo, mě se toto zpracování celkem líbí, čekal jsem to mnohem horší, tudíž milé překvapení že je to zpracované dobře. Rozhodně doporučuji se podívat! Podle mě nebudete litovat a podle mě si toto dílo zaslouží aby jste mu dali šanci. Jen konec je smutný, ale nějaký happyend jsem vážně nečekal, protože jak může nakonec dopadnout vztah upíra a lovce? Ano bohužel, ale jiný konec tohoto vztahu jsem nečekal a zbytek děje atd mě mile překvapil, jsou tam části děje které jsem absolutně nečekal a zaskočili mě, takže se děj vyvíjí zajímavě a nečekaně. 

Děj 

Dospívající upírka Juliette Fairmontová, která oslavila své šestnácté narozeniny, musí poprvé zabít, aby vstoupila do dospělosti a zaujala místo ve své mocné rodině Legacy upírů, přímých potomků Lilith, kteří se rozhodli nechat se kousnout hadem v zahradě z Edenu. Juliette má potíže s výběrem někoho, na kom se bude živit, a bojuje s rostoucí touhou po krvi, protože věří, že vysávání lidí je špatné. Místo toho se romanticky zaměří na novou dívku Calliope Burnsovou. Calliope, která patří do rodiny lovců příšer z Guardian Guild, potřebuje zabít své první monstrum, aby získala souhlas své rodiny a sama se oficiálně stala lovkyní. Když se obě rodiny nevyhnutelně zapletou a vztah Juliette a Calliope se vyvíjí, dívky si uvědomují, že zabít se navzájem není tak jednoduché.




Žádné komentáře:

Okomentovat