úterý 27. srpna 2024

Nedávné narozeniny


11.8. Jsem měl narozeniny. Už je mi 28 ten čas letí. 

Výjimečně jsem nebyl na narozeniny sám. Přijel za mnou kamarád do města kde žiji. Setkání po několika letech. 

Nejprve jsme byli na obědě, vzal mě na sushi, mňam, tentokrát jsem zkoušel i něco jiného než pouze sushi, když jsem měl tu možnost, zajímalo mě jak chutná jiné jídlo.

Tak nějak jsme byli oba dva úplně mrtvý a ani jeden nevěděl o čem se bavit. Takže jsme spíš mlčeli. Několik let jsme se neviděli. 

Po obědě mě vzal do čajovny na vodní dýmku a čaj. Což v čajovně jsem nebyla mnoho let, ani nevím kdy naposledy, tak nějak už nemám s kým chodit do čajovny. Dal jsem si můj klasický čaj, ale tentokrát jsem zkusil i jiný čaj než normálně. Zkusil jsem bílou pivoňku, hledal jsem nějaký čaj z Číny, to mě zajímalo. V čajovně jsme oba dva skoro usli, jak jsme byli unavený. Bylo tam klidné a uspávající prostředí, takže bylo dost těžké neusnout. 

Po několika hodinách jsem ho doprovodil na vlak, ale nečekal s ním než mu přijde. To jsme udělali ještě pár fotek. 


Potom jsem jel domu, ale za boha nemohl usnout. 

Výjimečně jsem si svoje narozeniny užil. Děkuji moc. 

2 komentáře: