sobota 30. prosince 2023

Recenze: Mladá modrá krev


Můj názor

Naprosto úžasný švédský BL seriál. Má velmi zajímavý nápad na příběh, ale to seveřani snad vždy. Opravdu hodně dobře zpracované. Emotivní, depresivní i roztomilé a vtipné. Rozhodně doporučuji se podívat! Je to nádherný. Skvěle zpracované prostředí, hudba, postavy, děj. Je to kvalitní a úchvatné. Mě to rozhodně bavilo a nadchlo, je to něco na co se rád podívám znovu. Takže kdo miluje BL jako já, ať se na tento skvost určitě podívá! Nemám co tomu vytknout. Tudíž běžte se dívat! 

Děj

Poté, co se zapletl do rvačky v klubu, je princ Wilhelm, druhorozený syn švédské královny Kristiny, poslán do elitní internátní školy Hillerska, která se nachází nedaleko města Bjärstad, kde studoval také jeho starší bratr korunní princ Erik. Spolužák August, bratranec princů, bdí nad Wilhelmem, když začíná studovat.

Mezi další studenty ve Wilhelmově třídě patří šlechtici jako Felice nebo synové jiných švédských vlastníků půdy. Místní obyvatelé Bjärstadu Simon a jeho sestra Sara, děti dělnické třídy latinské imigrantské svobodné matky Lindy, nejsou studenty, kteří bydlí na internátě, a každý den do školy cestují autobusem. Přestože Wilhelm původně nechtěl studovat na Hillerské, brzy si začal užívat školní život, spřátelil se v Augustových „tajných společesntvích“ a veslařském klubu.

Když se Felice snaží navázat vztah s Wilhelmem, Wilhelmem se místo toho zamiluje do Simona, který mu ukazuje jiný, neelitní život: v noci sleduje fotbalové zápasy nebo jezdí na motocyklech. Sara, která má Aspergerův syndrom a ADHD, se spřátelí s Felice, protože jí pomáhá ve školních stájích, jelikož Felice ve skutečnosti nechce jezdit na svém koni, ale dělá to jen proto, že si to její matka přeje.

11 komentářů:

  1. My doma bohužel nemáme Netflix. Ale letos jsem v televizi viděla film Já, Simon, který se mi moc líbil, přestože sama nepatřím do LGBT komunity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://serial.kukaj.me/mlada-modra-krev

      Vymazat
    2. Děkuji. 🙂
      Doufám, že jsi měla fajn Silvestra a Nový rok? Přeji ti v novém roce hodně štěstí a zdraví. ❤

      Vymazat
    3. Nemáš zač a bez komentáře jen Silvestr ušel výjimečně

      Vymazat
    4. Máš u článku s těmi reklamami nastavené moderování komentářů, tak ti napíšu sem.
      Mrzí mě, že ušel jen Silvestr. Abych ti pravdu řekla, já tyhle radovánky ráda nemám - petardy tak akorát plaší zvířata a naši psi jsou vždycky taky vystresovaní. Ale moje sestra má narozeniny, tak je pro mě konec roku přece jen něčím pěkný. 🙂
      P. S. Jak se jmenuješ? Teda pokud se smím ptát?

      Vymazat
    5. Já celkově svátky nesnáším 🤦 až na halloween... A nevím že tam mám moderování to je divné já to nenastavil takže to tam musí být nastaveno nevím jak 🤦🤦🤦

      Vymazat
    6. Tak to netuším, čím to může být. Halloween neslavím, ale mám ráda dušičky. Je hezké, vzpomenout si na ty, kteří tu s námi už nemůžou být. Ačkoli já na to den v kalendáři mít nepotřebuju. Já vzpomínám každý den.

      Vymazat
    7. Já na mé mrtvé myslím každý den a mám i oltář

      Vymazat
    8. Já na ně myslím taky.

      Vymazat