sobota 30. prosince 2023

Recenze: Tore

Můj názor

Moc pěkný švédský BL seriál. Taktéž velmi doporučuji. Je emotivní a relativně depresivní, smutný, ale i přesto má skvělou atmosféru, je dobře zpracovaný, mě se tedy líbil, ale posuďte sami. Já ho ovšem doporučuji, je zvláštní a působivý, podle mě se tento seriál povedl. Takže kdo má rád BL jako já ať se rozhodně podívá! 

Děj 

Poté, co Tore při nehodě ztratil nejdůležitější osobu ve svém životě, dělá vše, co může, aby potlačil svou bolest. Přes den žije celkem běžný dospělácký život - pracuje v otcově pohřebním ústavu a flirtuje s místním květinářem.

V noci se ale snaží osvobodit ze své deprese návštěvami nočních klubů, nezřízeným pitím alkoholu a navazováním krátkodobých sexuálních vztahů. Tato zdánlivá svoboda je ale těžce vykoupená, a tak se jeho blízcí brzy začnou strachovat o jeho psychické i fyzické zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat