sobota 30. prosince 2023

Recenze: Vikingové: Valhalla


Můj názor

Z této série jsem měl trochu obavy, že mě to nebude až tak moc bavit jako pouze Vikingové, ale nakonec mě i tato série bavila, tudíž taktéž doporučuji se podívat! Tato série nenavazuje dějem na Vikingové, má to úplně jiný děj, jen se tam párkrát zmíní pár jmen, ale jen jako vzpomínka na dávné slavné válečníky, avšak jinak to spolu nemá vůbec nic společného. Sice je tato série míň kvalitně zpracovaná, ale jinak se to dá a není to katastrofa, překvapilo mě to a mile. A na to že je to od Netflixu je to vynikající, což se od Netflixu pomalu nedá čekat, zděsil jsem se, když v prvním dílu to uváděl zrovna Netflix, ale výjimečně to není vůbec žádná katastrofa a je to dobře zpracované. Rozhodně se musíte podívat! 

Děj

13. listopadu roku 1002, na den svatého Brice, nařídil anglický král Ethelred II. ve své zemi nelítostný masakr, při němž byli zákeřně zavražděni všichni vikinští osadníci. Dánský král Knut se rozhodl svolat veškerý vikinský lid, aby společně tvrdě pomstili toto hanebné krveprolití. Společný cíl však komplikuje nejen nevraživost mezi pohanskými a křesťanskými vikinskými rody, ale také osobní rozpory.

Žádné komentáře:

Okomentovat