sobota 30. prosince 2023

Recenze: Vikingové


Můj názor 

Tento seriál velmi doporučuji! Naprosto úžasné a kvalitní provedení, rozhodně ho musíte vidět! Mě osobně hodně nadchl, ze začátku jsem z toho delší dobu měl obavy, z toho jak to bude provedené, ale nedávno jsem se konečně dokopal k tomu se na to podívat a dost mě to překvapilo, moc se mi tento seriál líbí a hned jsem si ho zamiloval, je to slušná zasekávačka, vždy jsem si řekl už poslední díl a půjdu spát a nakonec ani omylem, takže jsem sledoval další a další díl do té doby než jsem neodpadl únavou. Jde poznat, že se tvůrci snažili přiblížit Vikingy, nevím jestli někdy existovaly tito králové a královny a slavní Vikingové, tudíž to berte s nadsázkou, sice je vidět snaha o to aby to bylo historické, avšak Vikingové jsou nám stále záhadou a jsou ohledně nich samé spory a teorie, takže já osobně to vnímal pouze jako seriál. Ale je na vás jak to budete vnímat vy. I když nevím jak moc se to historicky shoduje či úplně odlišuje, je to skvělý a luxusní seriál, který prostě doporučuji. Zbožňuju to.

Děj

Seriál je inspirován ságou o Ragnaru Lothbrokovi, farmáři a nadaném válečníkovi. Legenda praví, že Ragnar byl přímým potomkem Ódina, boha války a ochránce všech bojovníků. Hlavní hrdina touží překročit oceán a otevřít tak svému kmeni nový svět bohatství a půdy, avšak dlouho je pro svou ambiciózní ideu považován za bláhového snílka. Přes všechnu prolitou krev na plátně jsou Vikingové především příběhem pevného pouta mezi blízkými - mužem a ženou, dvěma bratry, rodinou a spolubojovníky.



Žádné komentáře:

Okomentovat